Przygody z książką / Druga edycja projektu

17 myśli w temacie “Przygody z książką / Druga edycja projektu

  1. mamajanka 10 kwietnia, 2015 / 7:12 pm

    Przyroda budzi się do życia i jednocześnie odżywa tak obficie owocujący zeszłej jesieni projekt – pięknie! Z radością się przyłączymy. Kilka pomysłów już u mnie kiełkuje :)

    • dzikajablon 10 kwietnia, 2015 / 8:10 pm

      Bardzo się cieszę, że znów będziemy razem działać :) Cyba też mi coś kiełkuje… ;-) Pozdro!

  2. Martuś 11 kwietnia, 2015 / 6:37 am

    Wspaniale ! Szkoda że akurat teraz czasu tak mało u nas … jeszcze pomyślę ale chyba mimo ogromu chęci nie damy tym razem rady … :( Ciepło pozdrawiamy :*

    • dzikajablon 11 kwietnia, 2015 / 8:34 pm

      Szkoda, szkoda, szkoda, Dziewczyny! Jakby coś się jednak zmieniło, dołączajcie bez wahania :) Ściski wiosenne :)

  3. Zuzinkowa Mama 13 kwietnia, 2015 / 11:25 am

    A ja tak przypadkiem zabłądziłam w stare strony… Piszemy się i my! Nasza biblioteczka pęka w szwach, czas zmobilizować się do opisania kolejnych książeczek dla maluszków. Mam nadzieję, że kogoś zainteresujemy. :)

  4. Ania 13 kwietnia, 2015 / 4:01 pm

    Napisałam maila, mam nadzieję, że nie jest za późno. Pozdrawiam! :)

    • dzikajablon 13 kwietnia, 2015 / 5:08 pm

      No to my już mamy to załatwione :) Cieszę się!

  5. Nela 13 kwietnia, 2015 / 8:32 pm

    My także się piszemy:) Pozdrowienia stukrotne:)

    • dzikajablon 13 kwietnia, 2015 / 9:00 pm

      Całe szczęście! Myślałam o Was, że super byłoby znów mieć Was na pokładzie :) :) :)
      To czeka mnie z Wami kolejna czarodziejska podróż!

    • dzikajablon 13 kwietnia, 2015 / 10:59 pm

      Witam, zapraszam i pozdrawiam nowych pasażerów :)

  6. Aga Oponka 15 kwietnia, 2015 / 12:00 pm

    Ja też bym chętnie dołączyła! Pytanie tylko czy nie jest za późno, bo pierwszy książkowy wpis powinien pojawić się dzisiaj, a u mnie dziś akurat jest nurkowo :)
    Pozdrawiam

    zmotylemnadloni.blogspot.com

    • dzikajablon 15 kwietnia, 2015 / 3:26 pm

      Zapraszam! Dziś może być wpis powitalny-ogłaszający udział w projekcie, a następny książkowy ;-)

  7. Julia Orzech 22 kwietnia, 2015 / 9:00 pm

    Ach! Jak żałuję, że dopiero dziś przeczytałam o tej cudnej akcji. Z największą przyjemnością wzięlibyśmy udział ;( Nic, będę śledzić:) Pozdrawiam ciepło

Dodaj komentarz