Las Bambarambabum

dzika-jablon-651

Co tam kosztowna kostka edukacyjna i hałasujące fiszerprajsy! Łapmy tekturę, słomki do picia, druciki kreatywne i… rozwojowa zabawka gotowa! Zarówno dwulatek jak i czterolatek wyciągnie z niej wiele dobrego. Gwarantowany rozwój małej motoryki. Uczta kolorów. Żadnych migoczących światełek. Zero męczących dźwięków, które przestymulują dziecko po 3 minutach. Bateria nie siada. Funkcje się nie kończą. Po prostu tekturowe pudło! Wyobraźnia wita i zaprasza…

Nakłuwamy pudło (np. długopisem) – starszaki same sobie poradzą! Szykujemy różności do kreatywnej zabawy. Można skonstruować dziwną architekturę nowoczesną, która wciąż się przeobraża, albo stworzyć Las Bambarambabum pełen pnączy i tajemniczych przejść, w którym zabawki odbywają podróż życia. Dla maluchów sprawdzą się nawlekanki z makaronów rurek i dużych korali (np. drewnianych) i – sprawdziłam – wciskanie słomek i drucików do środka. Wówczas powstaje prawdziwa puszka Pandory, pudło-niespodzianka, do którego koniecznie trzeba zajrzeć. Nie wydawajcie na cuda, zróbcie sobie sami cudo :)

dzika-jablon-651a

dzika-jablon-651b

dzika-jablon-651c

dzika-jablon-651d

dzika-jablon-651e

dzika-jablon-651g

dzika-jablon-651h

dzika-jablon-651i

12 myśli w temacie “Las Bambarambabum

  1. Agniecha 7 lutego, 2014 / 7:30 pm

    Rewelacja!!! Jutro to wcielę w życie! „Będzie zabawa ” :D
    Uwielbiam Twój blog..ale mam jedną uwagę..Twoje tło sprawia, że literki mi się rozmywają i dłuższe czytanie sprawia, że się męczę…Może tylko ja tak mam, może mam wadę wzroku, zrobisz z tym co chcesz to rada z serducha, bo na prawdę cenię sobie Twój blog i podkradam pomysły na zabawy!!! :) Miłego wieczoru

    • dzikajablon 7 lutego, 2014 / 7:40 pm

      Bardzo się cieszę, że zabawa Ci się spodobała, sama jestem pod wrażeniem, a obserwowałam w domu i na moich zajęciach kilkoro dzieci – dają się całkowicie pochłonąć! dzięki za sygnał odnośnie tła i tekstu. A mogę Cię spytać w której przeglądarce oglądasz (i wersji przeglądarki)? serdecznie pozdrawiam :)

  2. Agniecha 7 lutego, 2014 / 7:52 pm

    Przeglądarka- Google Chrome…przejść na inną ?:)

  3. Buba 7 lutego, 2014 / 8:56 pm

    Ale extra zabawa :-)

    Masz szare tło i szare literki, może w tym problem?

  4. Kasia 8 lutego, 2014 / 2:40 pm

    Ale fajne! Zrobimy! :-)

  5. KajkaRoo 8 lutego, 2014 / 3:22 pm

    Zrobiliśmy dziś była cisza i spokój. U nas była to kartonowa asteroida. Zabawa, że much nie siada.

    • dzikajablon 8 lutego, 2014 / 3:34 pm

      Czyli kosmos wciąż na topie! Rewelacyjnie :)
      Szczerze mówiąc byłam w szoku jakie to pudło fantastyczne. Pozdrowienia dla badaczy wszechświata!

  6. Gosia 29 sierpnia, 2014 / 12:20 am

    Robię jutro! Miał być durszlak i słomki i druciki ale będzie też pudło

Dodaj komentarz